Algemene Voorwaarden


Annuleren

Wij werken uitsluitend op afspraak. Een afspraak maken wilt zeggen dat wij tijd voor u maken. Heb je een afspraak bij ons gemaakt en mocht je verhinderd zijn? Gelieve graag minimaal 48 uur van te voren met ons contact opnemen. Jouw afspraak wordt dan kosteloos* geannuleerd of kan verplaatst worden.

*Met uitzondering van SPMU behandelingen: Aanbetaling wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

No-show

Wanneer er no-show is en de afspraak niet na komt, zijn wij genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen.

Mocht je te laat zijn voor jouw afspraak? Laat dat ons weten zodat wij weten waar we aan toe zijn. Helaas kunnen wij niet garanderen van een volledige behandeling en zal de behandelingsduur ingekort moeten worden of jouw afspraak wordt geannuleerd. Wij zijn dan ook genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen.

 

Betaalwijze

Wij accepteren pinnen en/ofcontante betalingen.

Pinnen is mogelijk met deze kaarten/mogelijkheden: Visa, VPay, Mastercard, Maestro, American Express, Apple Pay, Diners Club, Discover en Unionpay.

 

Privacy

Wij nemen gegevens van onze klanten in onze klantenbestand en wordt niet gedeeld zonder toestemming van de klant.

 

Parkeren

In verband met de duur van de behandeling kan je het beste parkeren bij parkeergarage Q-Park De Oranjerie. Loopafstand is 5 minuten van de salon. Tarief van €1 per 25 minuten of een gedeelte hiervan.

 

 

Semi Permanente Make-up


Aanbetaling SPMU behandeling

Bij het maken van een afspraak van een SPMU behandeling is een voorschot van €50 vereist voor de reservering van je plek. Wanneer wij de aanbetaling hebben ontvangen, pas dan staat jouw afspraak vast. De aanbetaling wordt verrekend en na de behandeling wordt het restante bedrag betaald. Bij verhindering vervalt de aanbetaling en wordt er in geen enkel geval terugbetaald. Aanbetaling moet binnen 24 uur voldaan worden. Wanneer dit niet gebeurd wordt uw SPMU afspraak geannuleerd.

 

Nabehandeling inplannen

SPMU Ombré Powder Brows bestaat uit 2 behandelingen: de eerste behandeling en de nabehandeling. De nabehandeling is kosteloos en moet tussen 6 tot 8 weken behandeld worden na jouw eerste behandeling. Wanneer u een afspraak maakt voor een SPMU behandeling adviseren wij daarom ook direct de nabehandeling 6-8 weken te boeken om je plekje in onze agenda te reserveren. Wanneer het niet tijdig gebeurd in de 6-8 weken, zullen wij €50 hanteren als extra touch-up. Klanten zijn zelf verantwoordelijk om hun eigen nabehandeling in te plannen.

 

Touch-up behandeling

De touch-up jaarbehandeling is alleen geldig voor bestaande klanten bij Beauty Frame en moet plaatsvinden binnen maximaal 2 jaar sinds de laatste behandeling. Na 2 jaar vervalt de touch-up behandeling en betaal je de volledige prijs.

Heb je eerder SMPU elders laten behandelen? Stuur ons een foto van jouw SPMU via WhatsApp. Vanuit daar kunnen wij pas beoordelen wat wij voor jou kunnen betekenen.Je ondergaat bij ons wel een nieuwe behandeling en betaal je de volledige prijs.

 

Annuleren

Heb je een afspraak bij ons gemaakt en mocht je verhinderd zijn? Gelieve graag minimaal 48 uur van te voren met ons contact opnemen. Wanneer het tijdig gebeurd wordt de afspraak kosteloos verplaatst en de aanbetaling vervalt niet.

Bij annulering / cancellen van de afspraak vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Zwangerschap

Wanneer je zwanger bent en al een SPMU afspraak hebt gemaakt, dan vervalt jouw aanbetaling niet en kan dat later benuttigd worden. Het is mogelijk om dan na jouw zwangerschap een nieuwe afspraak in te plannen en betaal je alsnog het restante bedrag na je behandeling. Wanneer je er toch voor kies om niet meer de behandeling te ondergaan, dan vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Persoonlijke nazorg

De klant ontvangt een aftercare verzorging en nazorg instructies na afloop van de behandeling en is zelf verantwoordelijk voor de verzorging van het behandelde gebied.

 

Weigeren

Wanneer de klant ons advies niet wilt opvolgen of niet akkoord gaat met ons manier van werken, dan hebben wij het recht om de klant te weigeren.