Algemene Voorwaarden


Afspraak maken

Afspraak maken gaat het makkelijkst en snelst op onze website. Bij Beauty Frame werken bij uitsluitend op afspraak. Het is niet mogelijk om onze salon binnen te lopen zonder afspraak. Heb je een afspraak? Graag minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn.

 

Annuleren

Heb je een afspraak bij ons gemaakt en mocht je verhinderd zijn? Je kan de afspraak tot maximaal 24 uur voor de afspraak kosteloos* verplaatsen of annuleren. Dit kan je zelf doen en terug vinden in je bevestigingsmail van de afspraak door op Afspraak verplaatsen of Afspraak annuleren te klikken. Als dit niet binnen 24 uur is verplaatst of geannuleerd, dan wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht als annuleringskosten.

*Met uitzondering van SPMU behandelingen: Aanbetaling wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Te laat

Mocht je te laat zijn voor jouw afspraak? Laat ons dat zo snel mogelijk weten zodat wij weten waar we aan toe zijn. Helaas kunnen wij niet garanderen van een volledige behandeling en zal de behandelingsduur ingekort moeten worden of in sommige gevallen moet jouw afspraak geannuleerd worden. Wij zijn dan ook genoodzaakt om 50% van de behandeling in rekening te brengen.

 

No-show

Wanneer er no-show is en de afspraak niet na komt, zijn wij genoodzaakt om 100% van de behandeling in rekening te brengen als no-showkosten.

 

In rekening brengen

Heb je een rekening als annuleringskosten of no-showkosten van ons per mail ontvangen? Dit dien je binnen 14 dagen te betalen. Nadat je de annuleringskosten of no-showkosten hebt betaald is het weer mogelijk om een nieuwe afspraak te maken. Betaal je dit niet dan zullen wij jou als klant in de toekomst weigeren.

 

De eerste afspraak

Enkel bij nieuwe klanten vragen wij een aanbetaling van 50% van de geboekte behandeling. Bij een no-show wordt dit bedrag in geen enkel geval terugbetaald. Hierbij ontvang je per mail een rekening van het restante bedrag van de geboekte behandeling die in rekening wordt gebracht als no-showkosten. Wordt dit niet betaald binnen 14 dagen, dan zullen wij jou als klant in de toekomst weigeren.

 

Betaalwijze

Wij accepteren pinnen en/ofcontante betalingen.

Pinnen is mogelijk met deze kaarten/mogelijkheden: Visa, VPay, Mastercard, Maestro, American Express, Apple Pay, Diners Club, Discover en Unionpay.

 

Terug betaling voorwaarden

Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uitvoeren. Op geen enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Mocht je niet tevreden zijn over de behandeling neem dan binnen 24 uur contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk met een gratis  bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het normaal geldende tarief.

 

Privacy

Wij nemen gegevens van onze klanten in onze klantenbestand en wordt niet gedeeld zonder toestemming van de klant.

 

Extra mensen meenemen

Het is mogelijk om je vriend(in) of familie mee te nemen. Wij verzoeken de extra persoon (max 1 persoon) te wachten in onze eigen wachtruimte te wachten (met eventueel een kopje koffie of thee).

 

Veiligheid

Veiligheid staat voorop in onze salon. Kinderen en/of huisdieren zijn daarom helaas niet toegestaan in de salon tenzij ze zelf een afspraak hebben of ze zijn met een volwassen persoon zijn die op ze kunnen letten. Op deze manier kan je ontspannen tijdens je afspraak.

 

Bereikbaarheid

Vanaf parkeergarage Q-park De Oranjerie en Station Roermond is onze salon met 3 minuten loopafstand te bereiken.

De salon bevindt zich op de begane grond.

 

 

Semi Permanente Make-up


Aanbetaling SPMU behandeling

Bij het maken van een afspraak van een SPMU behandeling is een voorschot van €50 vereist voor de reservering van je plek. Wanneer wij de aanbetaling hebben ontvangen, pas dan staat jouw afspraak vast. De aanbetaling wordt verrekend en na de behandeling wordt het restante bedrag betaald. Bij verhindering vervalt de aanbetaling en wordt er in geen enkel geval terugbetaald. Aanbetaling moet binnen 24 uur voldaan worden. Wanneer dit niet gebeurd wordt uw SPMU afspraak geannuleerd.

 

Nabehandeling inplannen

SPMU Ombré Powder Brows bestaat uit 2 behandelingen: de eerste behandeling en de nabehandeling. De nabehandeling is kosteloos en moet tussen 6 tot 8 weken behandeld worden na jouw eerste behandeling. Wanneer u een afspraak maakt voor een SPMU behandeling adviseren wij daarom ook direct de nabehandeling 6-8 weken te boeken om je plekje in onze agenda te reserveren. Wanneer het niet tijdig gebeurd in de 6-8 weken, zullen wij €50 hanteren als extra touch-up. Klanten zijn zelf verantwoordelijk om hun eigen nabehandeling in te plannen.

 

Touch-up behandeling

De touch-up jaarbehandeling is alleen geldig voor bestaande klanten bij Beauty Frame en moet plaatsvinden binnen maximaal 2 jaar sinds de laatste behandeling. Na 2 jaar vervalt de touch-up behandeling en betaal je de volledige prijs.

Heb je eerder SMPU elders laten behandelen? Stuur ons een foto van jouw SPMU via WhatsApp. Vanuit daar kunnen wij pas beoordelen wat wij voor jou kunnen betekenen.Je ondergaat bij ons wel een nieuwe behandeling en betaal je de volledige prijs.

 

Annuleren

Heb je een afspraak bij ons gemaakt en mocht je verhinderd zijn? Gelieve graag minimaal 48 uur van te voren met ons contact opnemen. Wanneer het tijdig gebeurd wordt de afspraak kosteloos verplaatst en de aanbetaling vervalt niet.

Bij annulering / cancellen van de afspraak vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Zwangerschap

Wanneer je zwanger bent en al een SPMU afspraak hebt gemaakt, dan vervalt jouw aanbetaling niet en kan dat later benuttigd worden. Het is mogelijk om dan na jouw zwangerschap een nieuwe afspraak in te plannen en betaal je alsnog het restante bedrag na je behandeling. Wanneer je er toch voor kies om niet meer de behandeling te ondergaan, dan vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Persoonlijke nazorg

De klant ontvangt een aftercare verzorging en nazorg instructies na afloop van de behandeling en is zelf verantwoordelijk voor de verzorging van het behandelde gebied.

 

Weigeren

Wanneer de klant ons advies niet wilt opvolgen of niet akkoord gaat met ons manier van werken, dan hebben wij het recht om de klant te weigeren.