Algemene Voorwaarden


Annuleren

Wij werken uitsluitend op afspraak. Een afspraak maken wilt zeggen dat wij tijd voor u maken. Heeft u een afspraak bij ons gemaakt en mocht u verhinderd zijn? Gelieve graag minimaal 48 uur van te voren met ons contact opnemen. Uw afspraak wordt dan kosteloos* geannuleerd of kan verplaatst worden.

*Met uitzondering van SPMU behandelingen: Aanbetaling wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

No-show

Wanneer er no-show is en de afspraak niet na komt, zijn wij genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen.

Mocht u te laat zijn voor uw afspraak? Laat dat ons weten zodat wij weten waar we aan toe zijn. Helaas kunnen wij u niet garanderen van een volledige behandeling en zal de behandelingsduur ingekort moeten worden of uw afspraak wordt geannuleerd. Wij zijn dan ook genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen.

 

Betaalwijze

Bij ons kunt u pinnen en wij accepteren ook contante betalingen.

 

Privacy

Wij nemen gegevens van onze klanten in onze klantenbestand en wordt niet gedeeld zonder toestemming van de klant.

 

Parkeren

Het is mogelijk om uw auto voor de deur, in onze straat kosteloos te parkeren.

 

Rolstoeltoegankelijkheid

Houdt rekening mee dat onze werkruimte zich bevindt in de kelder en is niet rolstoelvriendelijk of voor mensen die slecht ter been zijn.

 

 

Semi Permanente Make-up


Aanbetaling SPMU behandeling

Bij het maken van een afspraak van een SPMU behandeling is een voorschot van €50 vereist voor de reservering van uw plek. Wanneer wij de aanbetaling hebben ontvangen, pas dan staat uw afspraak vast. De aanbetaling wordt verrekend en na de behandeling wordt het restante bedrag betaald. Bij verhindering vervalt de aanbetaling en wordt er in geen enkel geval terugbetaald. Aanbetaling moet binnen 24 uur voldaan worden. Wanneer dit niet gebeurd wordt uw SPMU afspraak geannuleerd.

 

Nabehandeling inplannen

SPMU Ombré Powder Brows bestaat uit 2 behandelingen: de eerste behandeling en de nabehandeling. De nabehandeling is kosteloos en moet tussen 6 tot 8 weken behandeld worden na jouw eerste behandeling. Wanneer u een afspraak maakt voor een SPMU behandeling adviseren wij daarom ook direct de nabehandeling 6-8 weken te boeken om uw plekje in onze agenda te reserveren. Wanneer het niet tijdig gebeurd in de 6-8 weken, zullen wij €50 hanteren als extra touch-up. Klanten zijn zelf verantwoordelijk om hun eigen nabehandeling in te plannen.

 

Touch-up behandeling

De touch-up jaarbehandeling is alleen geldig voor bestaande klanten bij Beauty Frame en moet plaatsvinden binnen maximaal 2 jaar sinds de laatste behandeling. Na 2 jaar vervalt de touch-up behandeling en betaald u de volledige prijs.

Heeft u eerder SMPU elders laten behandelen? Stuur ons een foto van uw SPMU via WhatsApp. Vanuit daar kunnen wij pas beoordelen wat we voor u kunnen betekenen. U ondergaat bij ons dan wel een nieuwe behandeling en betaalt u de volledige prijs.

 

Annuleren

Heeft u een afspraak bij ons gemaakt en mocht u verhinderd zijn? Gelieve graag minimaal 48 uur van te voren met ons contact opnemen. Wanneer het tijdig gebeurd wordt de afspraak kosteloos verplaatst en de aanbetaling vervalt niet.

Bij annulering / cancellen van de afspraak vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Zwangerschap

Wanneer u zwanger bent en u heeft al een SPMU afspraak gemaakt, dan vervalt uw aanbetaling niet en kan dat later benuttigd worden. Het is mogelijk om dan na uw zwangerschap een nieuwe afspraak in te plannen en betaalt u alsnog het restante bedrag na uw behandeling. Wanneer u er toch voor kies om niet meer de behandeling te ondergaan, dan vervalt de aanbetaling en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

 

Persoonlijke nazorg

De klant ontvangt een aftercare verzorging en nazorg instructies na afloop van de behandeling en is zelf verantwoordelijk voor de verzorging van het behandelde gebied.

 

Weigeren

Wanneer de klant ons advies niet wilt opvolgen of niet akkoord gaat met ons manier van werken, dan hebben wij het recht om de klant te weigeren.